W skrócie:

avatar Witam wszystkich na moim blogu rowerowym. :).
Mieszkam w Warszawie a blog prowadzę od lutego 2010 i od tego czasu przejechałem na rowerze 20456.83 kilometrów. Średnio pomykam z szybkością 20.71 km/h i nie jest mi z tym źle. :-)

Zapraszam też na strony:
Świat Drex'a

ZRDR

Wykres roczny blog rowerowy drex.bikestats.pl

Pierwsza rysa Nieochrzczonego. I ostatnia.

Wtorek, 6 września 2011 · dodano: 22.09.2011 | Komentarze 6

No, to na rowerze sobie pojeździłem... Długo. Znalazła się baba za kierownicą, która nie widzi rowerzystów... Całe szczęście skończyło się na poobijaniu i połamanym rowerze...

Kategoria Felt, Jazda bez celu.

drex
| 07:41 czwartek, 22 września 2011 | linkuj Co do babci, to się mylicie. ;) Dziewczyna, 21 lat. Prawdopodobnie niedługo miała prawo jazdy bo nawet nie swoim samochodem jechała.
| 07:39 czwartek, 22 września 2011 | linkuj Była Policja, klasycznie babka zajechała mi drogę na swoim lewoskręcie- ja jechałem prosto przez skrzyżowanie na zielonym z V ok. 35 km/h. Fart że ja w nią walnąłem w bok samochodu jak wjechała mi przed rower a nie ona we mnie...

A nowy rower już jest. Taki sam. :-) A na kasę z OC czekam.
Dynio
| 07:38 czwartek, 22 września 2011 | linkuj Współczuję, zdrowie i życie najważniejsze. Rower "babcia" odkupi. Powodzenia :)
amiga
| 07:36 czwartek, 22 września 2011 | linkuj Nie zazdroszczę. Pewnie jakaś miłośniczka Radia Maryja Cię dorwała. Teraz ojciec dyrektor ogłosi zbiórkę na nowy rower.
djk71
| 07:00 czwartek, 22 września 2011 | linkuj Masakra. Dobrze, że Tobie nic się nie stało.
Rozumiem, że to wina kobiety, że policja była, że... nowa maszyna się wkrótce pojawi ;-)
tenbashi
| 06:17 czwartek, 22 września 2011 | linkuj OMG !!!!!!!!!!!!!! Współczuję. Niech kobitka daje kaskę na nowy sprzęt !