W skrócie:

avatar Witam wszystkich na moim blogu rowerowym. :).
Mieszkam w Warszawie a blog prowadzę od lutego 2010 i od tego czasu przejechałem na rowerze 20827.68 kilometrów. Średnio pomykam z szybkością 20.67 km/h i nie jest mi z tym źle. :-)

Zapraszam też na strony:
Świat Drex'a

ZRDR

Wykres roczny blog rowerowy drex.bikestats.pl

Załatwianie spraw, zakupy, przeprowadzka. I miejskie kręcenie. :-)

Środa, 31 sierpnia 2011 · dodano: 01.09.2011 | Komentarze 0

W całym dniu poświęconym na pakowanie i przygotowania do przeprowadzki trzeba było coś zjeść. W sumie "cały" dzień to przesada, ale większość jak najbardziej. Pojechałem z M na chinola na Górczewskiej, gdzie pogoniłem z DDR grubego kretyna na pierdojeździe. Odkurzaczu. Czy jak temu złomowi było.

Wieczorem pojechaliśmy z Magdą do Decathlonu na zakupy, gdzie złapała nas Izka. :-) Odprowadziła nas na Górczewską i uciekła do domu a my w pośpiechu pojechaliśmy na umówione spotkanie do mieszkanka w którym pokój będę wynajmował. Zasiedziało nam się tam dość długo- wyszliśmy po 22:00. Wiedzeni głodem zawitaliśmy jeszcze do centrum na kebsa. Przy okazji łapiąc kręcącą się w pobliżu Anię- która odwiozła nas na Bemowo.

No i w sumie jestem w szoku- Magda po półtora roku nie jeżdżenia, wcześniej mająca tylko górala z hipermarketu i mało jeżdżąca, bez problemu pokonała 55 kilometrów na szosie, po mieście. Większość ulicami... :D Swoją drogą- ze względu na jazdę M średnią miałem koszmarną... O_o