W skrócie:

avatar Witam wszystkich na moim blogu rowerowym. :).
Mieszkam w Warszawie a blog prowadzę od lutego 2010 i od tego czasu przejechałem na rowerze 20456.83 kilometrów. Średnio pomykam z szybkością 20.71 km/h i nie jest mi z tym źle. :-)

Zapraszam też na strony:
Świat Drex'a

ZRDR

Wykres roczny blog rowerowy drex.bikestats.pl
Temperatura:-4.0
Rower:Biedrona

Zimowe forty.

Poniedziałek, 24 stycznia 2011 · dodano: 24.01.2011 | Komentarze 1

Wybraliśmy się dziś z Anią na wycieczkę do Fortów Bema i Blizne.

Cóż się rozpisywać... Dziś to Ania dyktowała tempo, ja byłem kompletnie bez formy. Po 10 kilometrach byłem zmęczony jakbym przejechał z 70... :(

Mimo tego wycieczkę muszę zaliczyć do udanych. Fajna jazda w zaspach śniegu w miłym towarzystwie. ;) Pojechaliśmy najpierw do Fortu Bema, obejrzeliśmy średnio zadbane ruiny, pokręciliśmy się trochę, po czym pojechaliśmy na znajdujący się obok plac zabaw. Niestety cieciownica ("pani ochroniarka" :P ) nas stamtąd wyrzuciła, bo:
a) nie wyglądamy jak dzieci w wieku 3-16 lat,
b) mamy rowery
A przy okazji była strasznie niemiła. Szkoda, że Ania ma ugodowy charakter, bo ja bym z chęcią ją podenerwował, a tak to się zebraliśmy i nie było zabawy. :P

Potem zabrałem Anię do Fortu Blizne, żeby zobaczyła go, bo nigdy wcześniej tam nie była. Po zbadaniu tego obrazu nędzy i rozpaczy (za jaja bym powiesił tego, co pozwolił na zapuszczenie tego miejsca) pojechaliśmy do domów. Po drodze jeszcze mała usterka koła, ale okazała się niegroźna. ;)

Działo w Forcie Bema.

"Nam strzelać nie kazano- wstąpiłem na działo..." ;)

Ania też wstąpiła. :D

Z górki!

Zaniedbane wnętrza Fortu Bema.