W skrócie:

avatar Witam wszystkich na moim blogu rowerowym. :).
Mieszkam w Warszawie a blog prowadzę od lutego 2010 i od tego czasu przejechałem na rowerze 20456.83 kilometrów. Średnio pomykam z szybkością 20.71 km/h i nie jest mi z tym źle. :-)

Zapraszam też na strony:
Świat Drex'a

ZRDR

Wykres roczny blog rowerowy drex.bikestats.pl
h km/h:
Temperatura:-4.0
Rower:Biedrona

Zimowo... Brrrr!

Poniedziałek, 3 stycznia 2011 · dodano: 03.01.2011 | Komentarze 3

Pojechałem sobie od niechcenia na miasto. Po kilku dniach "małorowerowych" postanowiłem ruszyć tyłek i rozruszać kości.

Podczas przejażdżki "odkryłem" parking dla rowerów w Złotych Tarasach. ;) Szału nie ma, ale lepsze to niż nic. Tylko trzeba mieć długą linkę, bo u-lockiem roweru się tam nie przypnie...

izka
| 08:52 niedziela, 9 stycznia 2011 | linkuj Ja już ten "parking" odkryłam we wrześniu :)
drex
| 21:10 poniedziałek, 3 stycznia 2011 | linkuj Też tak robię. Ale na podziemnym parkingu mniej mentów się kręci. A niekoniecznie trzeba powiesić tam rower. Z drugiej strony jest ogrodzone i do tamtego można lockiem przypiąć.