W skrócie:

avatar Witam wszystkich na moim blogu rowerowym. :).
Mieszkam w Warszawie a blog prowadzę od lutego 2010 i od tego czasu przejechałem na rowerze 20827.68 kilometrów. Średnio pomykam z szybkością 20.67 km/h i nie jest mi z tym źle. :-)

Zapraszam też na strony:
Świat Drex'a

ZRDR

Wykres roczny blog rowerowy drex.bikestats.pl

Oprowadzanie po Warszawie. ;)

Sobota, 23 października 2010 · dodano: 26.10.2010 | Komentarze 0

Akurat tak się darzyło, że w tym dniu do Warszawy przyjechali znajomi, których trzeba było trochę pokierować po Warszawie, więc najpierw pojechałem po nich na Dw. Centralny a później wskazywałem autobusy... I mówiłem mniej więcej tak:

-wsiądźcie tutaj, wysiądźcie na przystanku XXX. Ja tam będę a was czekał.

No i czekałem. Nawet w dniu bez korków i z małą ilością pasażerów (sobota) autobusy jeżdżą wolniej od rowerów. :-D

W międzyczasie nawiedziłem jeszcze targi komputerowe ON/OFF. Szczerze powiem, że piątkowe "Targi Rowery 2011" bardziej mi się podobały. :-)