W skrócie:

avatar Witam wszystkich na moim blogu rowerowym. :).
Mieszkam w Warszawie a blog prowadzę od lutego 2010 i od tego czasu przejechałem na rowerze 20827.68 kilometrów. Średnio pomykam z szybkością 20.67 km/h i nie jest mi z tym źle. :-)

Zapraszam też na strony:
Świat Drex'a

ZRDR

Wykres roczny blog rowerowy drex.bikestats.pl

Sobotni relaks rowerowy.

Sobota, 29 maja 2010 · dodano: 29.05.2010 | Komentarze 0

Nadrabiając wczorajsze kilometry stracone podczas Masy pojechałem do Lasu Bemowskiego :) Pokręciłem się tam trochę, wpadłem w błoto po kostki, uciekałem przed komarami... Cała banda ich była... Miały przewagę liczebną... Więc uciekłem do miasta. Nad Wisłę, gdzie pojechałem jak zwykle od Starówki do Mostu Łazienkowskiego i spowrotem. W międzyczasie zaliczyłem Metro Centrum i podziemia, gdzie uraczyłem się żarciem z Fast Foodu. Mniam! :)

Rower na obu zdjęciach stoi w tym samym miejscu. Na małym zdjęciu fala powodziowa w najwyższym momencie, na dużym dziś.

Na małym zdjęciu widać szczyt słupka, przy którym dziś stałem.

Przejażdżka w Lesie Bemowskim.