W skrócie:

avatar Witam wszystkich na moim blogu rowerowym. :).
Mieszkam w Warszawie a blog prowadzę od lutego 2010 i od tego czasu przejechałem na rowerze 20827.68 kilometrów. Średnio pomykam z szybkością 20.67 km/h i nie jest mi z tym źle. :-)

Zapraszam też na strony:
Świat Drex'a

ZRDR

Wykres roczny blog rowerowy drex.bikestats.pl

Zielone Mazowsze, Wyborcza i jak zwykle- Starówka+ Park Saski.

Sobota, 8 maja 2010 · dodano: 08.05.2010 | Komentarze 0

Dzień rekreacyjny. O 11 wyszedłem z domu i udałem się na Czerską do siedziby Gazety Wyborczej, gdzie odbyło się spotkanie otwarte Zielonego Mazowsza na temat infrastruktury rowerowej. Prezentowane były rozwiązania z przede wszystkim Holandii, Niemiec ale nie tylko, a także odbyła się krótka dyskusja o naszych, krajowych rozwiązaniach i problemach z nimi związanych. Po spotkaniu pojechałem do Łazienek, ale nie zatrzymując się w tam udałem się do Muzeum Wojska Polskiego. Dawno tam nie byłem, więc kilka fotek wypadało zrobić. :)

No i nadszedł czas na Stare Miasto, gdzie tradycyjnie wyciągnąłem aparat i szukałem okazji do zrobienia kilku zdjęć. Gdy już zaspokoiłem tę potrzebę wróciłem do domu- przez Pl. Piłsudskiego i Park Saski na Pl. Bankowy, skąd już prostą drogą pojechałem na Bemowo.

A za chwilę jadę znów na Pl. Zamkowy. O północy rusza Nocna Masa Krytyczna. ;)

Parking Rowerowy przed siedzibą GW

Inne ujęcie parkingu. :)

W trakcie prezentacji...

Wykres- prędkości i przepustowość na drogach a konieczność "budowania" pasów rowerowych na jezdni lub oddzielonych Dróg Rowerowych.

Muzeum Wojska Polskiego.

Mła. :)

Prawie jak "Rudy" ;)

No to leciem!

"Deskorolka" na Pl. Zamkowym.

Okularki?

Piękna pogoda na chwilę odpoczynku pod Zamkiem Królewskim.