W skrócie:

avatar Witam wszystkich na moim blogu rowerowym. :).
Mieszkam w Warszawie a blog prowadzę od lutego 2010 i od tego czasu przejechałem na rowerze 20827.68 kilometrów. Średnio pomykam z szybkością 20.67 km/h i nie jest mi z tym źle. :-)

Zapraszam też na strony:
Świat Drex'a

ZRDR

Wykres roczny blog rowerowy drex.bikestats.pl

Warszawska Masa Krytyczna- 30 kwietnia 2010

Piątek, 30 kwietnia 2010 · dodano: 30.04.2010 | Komentarze 2

Najpierw krótki wypad do serwisu rowerowego po nowe oponki- trzeba było wymienić terenowe na semi-slicki... Od razu czuć różnicę w jeździe po asfalcie. :) Gładsze, węższe... :D Potem zahaczyłem o pocztę... w końcu PIT poszedł do US... Bez kolejek, 5 minut i po bólu! :)

Na Masę wyjechałem po 17- na punkt "Zjazdu Gwiaździstego" pod Ratusz na Bemowie, skąd udaliśmy się grupą na Pl. Zamkowy. Oficjalna ilość rowerzystów którzy jechali w Masie to około 1580, jednak w drodze sporo osób dołączyło i sądzę, że było nas około 2 tysięcy... FOTKA Jak na taką Masę było wyczerpująco... 7 razy przejechałem wzdłuż peletonu w czasie zabezpieczenia- z końca na początek. Pod koniec miałem dość... Wody zabrakło mi już w 1/3 trasy, więc po zakończeniu Masy, w Zielonym Mazowszu przyssałem się do kranu. 2 litry weszły duszkiem! xD Potem szybka jazda na Bemowo i zabawa z fotkami. :) Wszystkie zdjęcia są TUTAJ