W skrócie:

avatar Witam wszystkich na moim blogu rowerowym. :).
Mieszkam w Warszawie a blog prowadzę od lutego 2010 i od tego czasu przejechałem na rowerze 20827.68 kilometrów. Średnio pomykam z szybkością 20.67 km/h i nie jest mi z tym źle. :-)

Zapraszam też na strony:
Świat Drex'a

ZRDR

Wykres roczny blog rowerowy drex.bikestats.pl

Dłuższe kółko.

Czwartek, 29 kwietnia 2010 · dodano: 29.04.2010 | Komentarze 4

Postanowiłem wybrać się dziś na dłuższe kółko. Objechałem Centrum, Ursynów i Mokotów. Wycieczka nie obyła się bez "przygody" z kierowcą... Więc po kolei:

Dotarłem sobie standardowo do Centrum, gdzie przy dworcu Warszawa Śródmieście trafiłem na świeżo posadzone tulipany: :)

Jadąc dalej skierowałem się do Łazienek, gdzie chciałem zrobić kilka zdjęć. Niestety na skrzyżowaniu Ujazdowskich i Agrykoli trafiłem na DDR zastawioną samochodami... Standardowo- zadzwoniłem do Straży Miejskiej i zacząłem robić zdjęcia, co nie spodobało się jednemu panu w jednym z tych samochodów... Zaczął mi wymachiwać łapkami więc skończyło się na Policji, która ostudziła jego zapał... Swoją drogą fajnie to wyglądało... Dwa radiowozy Policji i jeden Straży Miejskiej... Obstawa jak się patrzy! :D

Niestety z tego powodu straciłem około 40 minut... Po czym w końcu dotarłem do Łazienek! :)
Zbiorcza fotka: KLIK

Były sobie pawie trzy, pawie trzy, pawie trzy! :]

Bliskie spotkanie 3 stopnia...

Odchamiamy się- podziwianie sztuki. ;)

Dalej: Sobieskiego do Śródziemnomorskiej, którą dotarłem do Doliny Służewieckiej od której odbiłem Nowoursynowską do SGGW, gdzie zjechałem na skarpę:

Bagienko na skarpie i...

...niespodziwajka. Trzeba się schylić. ;)

Potem wyjechałem... gdzieś...(skręcać w prawo, zawsze w prawo, a wrócę do cywilizacji!... O! Imbirowa! :] )

Pokręciłem się jeszcze po Ursynowie i Mokotowie (Ciszewskiego, Pileckiego, Puławska, Rzymowskiego, Wołoska) dalej do Centrum i na Stare Miasto, skąd wróciłem już standardowo do domu.