W skrócie:

avatar Witam wszystkich na moim blogu rowerowym. :).
Mieszkam w Warszawie a blog prowadzę od lutego 2010 i od tego czasu przejechałem na rowerze 20827.68 kilometrów. Średnio pomykam z szybkością 20.67 km/h i nie jest mi z tym źle. :-)

Zapraszam też na strony:
Świat Drex'a

ZRDR

Wykres roczny blog rowerowy drex.bikestats.pl

Jazda, jazda...

Sobota, 24 kwietnia 2010 · dodano: 24.04.2010 | Komentarze 3

Korzystając z ładnej pogody pojechałem się trochę zmęczyć. Z Bemowa Górczewską, Al Solidarności przez Park Saski na Krakowskie Przedmieście pod Pałac Prezydencki, gdzie zatrzymałem się na chwilę podumać... Mimo mojego cynizmu (hmmm... dość umiarkowanego jak mi się zdaje) i "unikania manifestacji uczuć" nie potrafię teraz przejść tamtędy obojętnie... Potem przez Starówkę nad Wisłę i wzdłuż niej do Mostu Łazienkowskiego, za którym dziurami dotarłem do Czerniakowskiej. Stamtąd podjechałem na Kopiec Powstania Warszawskiego i po krótkiej przerwie w jeździe wróciłem na Czerniakowską skąd udałem się na drugą stronę Wisły Mostem Siekierkowskim. Potem prosto do mostu Łazienkowskiego którym wróciłem na "mój brzeg" i jadąc znów razem z Wisłą dojechałem do Mostu Poniatowskiego, tam odbiłem na Nowy Świat i przez Starówkę wróciłem do domu.

Niektóre samochody są jednak piękne... :D Ul. Górczewska

Inne "dwa koła". Moc ich była. Ale za tydzień my jedziemy! :)

Park Saski- świeżo posadzone kwiaty. Ładnie tam jest wiosną. :)

Pałac Prezydencki w żałobie...

Takie cudeńko zaskoczyło mnie na Krakowskim... Zdjęcie z biodra w czasie jazdy...