W skrócie:

avatar Witam wszystkich na moim blogu rowerowym. :).
Mieszkam w Warszawie a blog prowadzę od lutego 2010 i od tego czasu przejechałem na rowerze 20827.68 kilometrów. Średnio pomykam z szybkością 20.67 km/h i nie jest mi z tym źle. :-)

Zapraszam też na strony:
Świat Drex'a

ZRDR

Wykres roczny blog rowerowy drex.bikestats.pl
h km/h:

Warszawska Masa Krytyczna- 26 marca 2010

Sobota, 27 marca 2010 · dodano: 27.03.2010 | Komentarze 1

Wczorajszy dzień minął pod znakiem WMK. :)

Najpierw krótka, trochę ponad dziesięciokilometrowa rozgrzewka po Bemowie, potem, około 16 wyjazd na Nowogrodzką do Zielonego Mazowsza, gdzie jak zwykle przed Masą odbywają się przygotowania do przejazdu. Przed 18:00 dotarliśmy na Pl. Zamkowy- ostatnie przygotowania, zebranie zabezpieczenia a potem jazda w trasę.

Chyba wszystkich zaskoczyła frekwencja- 1214 osób! Jest to marcowy rekord. :) Przejazd przebiegał dość sprawnie i szybko, ale ze względu na długość peletonu musiałem się ostro napedałować zabezpieczając kolejne skrzyżowania- tak jak i pozostali z zabezpieczenia. :) I mimo kilku nieprzyjemnych zdarzeń z niedorobionymi kierowcami całość przejazdu wypadła bardzo dobrze.

Na Zamkowy wróciliśmy około 20:30, gdzie było tradycyjne odczytanie wyników liczenia i rowery w górę. :) Potem krótka posiadówka w parku (odpocząć i nabrać sił przed powrotem do domu trzeba! :] ) i powrót na Bemowo.