W skrócie:

avatar Witam wszystkich na moim blogu rowerowym. :).
Mieszkam w Warszawie a blog prowadzę od lutego 2010 i od tego czasu przejechałem na rowerze 20827.68 kilometrów. Średnio pomykam z szybkością 20.67 km/h i nie jest mi z tym źle. :-)

Zapraszam też na strony:
Świat Drex'a

ZRDR

Wykres roczny blog rowerowy drex.bikestats.pl
h km/h:

Topienie Marzanny

Niedziela, 21 marca 2010 · dodano: 21.03.2010 | Komentarze 2

Przejazd spod Ministerstwa Infrastruktury nad Wisłę, gdzie razem z przypadkowo napotkaną ekipą TVNu utopiliśmy ministerialną Marzannę. Potem wycieczka całą grupą do Lasku bielańskiego. W drodze powrotnej odłączyłem się, żeby jeszcze sobie pojeździć. Poniżej kilka zdjęć, a cała galeria jest TUTAJ

A to filmik z TVN Warszawa: KLIK

Dodam jeszcze kilometry które zaraz zrobię jadąc do pracy i można wpis zakończyć. :)
Kategoria Inne, Wycieczki.

drex
| 19:14 niedziela, 21 marca 2010 | linkuj Ogólnie było miło i przyjemnie, ale trochę kulało z organizacją. ;) Zarys był ustalony, ale niestety w trasie zmiany i zwroty akcji (niekoniecznie pozytywne) się pojawiły... Ale w końcu była pogoda taka, że aż chciało się jechać. :D
k4r3l
| 18:44 niedziela, 21 marca 2010 | linkuj poszła w pi... wody toń :) fajna inicjatywa!